Skip to main content

Ik heb geen inzicht in mijn energieverbruik op Toon, wat nu?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je energieverbruik niet zichtbaar is. Als je af en toe het verbruik niet ziet, is dat niet erg. Toon blijft gewoon je verbruik meten. Als de verbinding langer dan een uur verbroken is (geweest), dan kan dit in sommige gevallen de meting van je verbruik op Toon beïnvloeden.

Je kunt het probleem vaak zelf oplossen met behulp van onderstaande video.

 

Laatste update op 20 juli 2018

Heeft deze informatie geholpen?

Snel antwoord via het forum

Je vraag wordt snel beantwoord door andere klanten. Uiteraard springt het Webcare team bij waar nodig.

Stel je vraag Page 1

Contact opnemen

  • Webcare

    Stel je vraag via Facebook en Twitter.
    Op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.

    Antwoord binnen 30 minuten
  • Klantenservice

    Telefoonnummer: 088 – 895 59 59. 
    Op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

    Wachttijd is 1 minuut