Skip to main content

Toon heeft geen internetverbinding na herstart van de modem

Heeft Toon een langere tijd geen internetverbinding en wordt het probleem niet opgelost door een modem en Toon reset of door middel van een hotspot? Volg dan de onderstaande stappen:

  • Haal de modem van het stroom af
  • Klik voorzichtig Toon van de muurplaat af, dit doet je door duimen aan de onderkant van Toon de plaatsen en Toon naar u toe te trekken
  • Wacht minimaal 2 minuten en stop daarna de stekker van de modem weer in het stopcontact
  • Wacht totdat de weer geheel is opgestart en online is
  • Klik Toon weer op de muurplaat
  • Wacht totdat Toon geheel is opgestart en selecteer + verbind daarna Toon weer met de Wifi via, menu, instellingen, internet

Indien Toon nog steeds geen verbinding maakt, neem dan contact op met de klantenservice Toon.

Laatste update op 20 juli 2018

Heeft deze informatie geholpen?

Snel antwoord via het forum

Je vraag wordt snel beantwoord door andere klanten. Uiteraard springt het Webcare team bij waar nodig.

Stel je vraag Page 1

Contact opnemen

  • Webcare

    Stel je vraag via Facebook en Twitter.
    Op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.

    Antwoord binnen 30 minuten
  • Klantenservice

    Telefoonnummer: 088 – 895 59 59. 
    Op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

    Wachttijd is 1 minuut